2010. december 31., péntek

Új termékkel köszöntöm 2011-et


VÉÉÉÉGREEE megmutathatom őket!!

Talán amikor első szappanjaim tervezését kezdtem el, akkor voltam utoljára ennyire izgatott az alkotás során. Most, vagyis az utóbbi 2-3 hónapban újra átéltem ezt a kellemes érzést, mert új termékcsalád létrehozását határoztam el.


Szerettem volna úgy bővíteni palettámat, hogy az újdonság szervesen épüljön be a többi kecsketejes tisztálkodó, illetve spa termék közé. / mivel sajnos az arcmaszkok készítését ott fent nem nagyon támogatták és a szavatosságukat sem tartották meg sokáig, így azok készítésével felhagytam! Hiába van olyan, ami legjobb szándékkal sem sikerülhet./

Régóta vágytam olyan testápoló anyag létrehozására, amely szappanjaim használatán túl tovább kényeztetheti vásárlóim bőrét!

Végül is több hónap tervezgetés és előkészületek után megszületett a minden minőségi és praktikussági szempontomnak megfelelő


KECSKETEJES TESTVAJ CSALÁD

egy-két tagja.

Megpróbáltam azokat az alapanyogakat összeválogatni hozzájuk, amik az évek alatt bizonyították számomra /na és persze vevőim számára/, érdemesek arra, hogy az ember bőrére kerüljenek. :)

Természetesen előző tapasztalataimat figyelembe véve a receptjét nem fogom itt most elárulni, de annyit elárulok, hogy igazi testvaj, tehát nem krém és nem balzsam!

Alapja a ghi, azaz tisztított vaj, amit én magam készítek 85 %-os márkázott vajból, több órai munkával. Azt hiszem megéri a rá fordított pénz, idő és odafigyelés, mert a ghis szappanjaim visszajelzéseiből látszik, hogy nagyon jó hatással van a bőrre. /mellesleg nagyon finom is, én főleg a kalácsot szeretem megkenni vele :)/

A kihagyhatatlan kecsketej is szerepet kap benne, na meg különböző nagy tisztaságú növényi olajok is. A méhviasz és aloe vera gél is kiharcolta magának már a jogot, hogy helyet kapjanak a testvajakban.

E vitamint és kollagént mindegyik fajta tartalmaz és készülnek a macerátumaim is a további fajták készítéséhez.

Bevallom én már lassan két hete használom és hát ritkán szoktam teljesen elégedett lenni valamivel, de ez levett a lábamról. Este, fürdés után, de még fogmosás előtt érdemes használni, hogy mire azzal végzel, már ne a pizsamádon, hanem a bőrödön aludja végig veled az éjszakát. Érdemes olyan illatot választani, ami szép álmokat hoz, vagy esetleg a párod vonzására hajlamos:)

A ghinek magának is van illata, mikor készítem az egész ház kissé mogyoró és ázsia illatú. / ne kérdezzétek az milyen, mert úgy sem tudom leírni, de nagyon kellemes, kissé édeskés illat/. Szóval e mellé első körben, most rózsa, levendula és teafa illatot választhatsz.

Többek között, azért is próbáltam ki magamon a testvajat, mert kíváncsi voltam rá, hogy nem csak száraz bőrre alkalmazható-e. Készítésük során megpróbáltam úgy játszani a növényi olajok ötvözésével, hogy minden bőr típus használhassa majd. Azt hiszem elég jól sikerült, mert az én bőröm, hol normál, hol inkább zsíros, de néha meg vízhiányos és nekem nagyon bevált ez a keverék!

Alaposan masszírozd bele a bőrödbe és ha például a sarkad bőrét szeretnéd puhítani , elég egy-két éjszakát zokniban töltened, miután alaposan bekented a bőrödet vele.

Nagyon kiadós is, mert az amúgy szilárd állagú testvaj a bőrön megolvad és igen keveset kell egy-egy alkalommal használni.


2-3 hónapig hűvös, száraz helyen megőrzi minőségét, de hűtőben tárolod még tovább használhatod.

A csomagolása 150 ml.-es tégely és 100-110 gr testvaj fér el benne kényelmesen.

Tervezem újabb fajták készítését is, más illatokban is!

Olyan jó lenne, ha ennek a termékemnek is olyan sok vevőm venné jó hasznát, mint szappanjaimnak és fürdősóimnak! /én megpróbáltam ezekbe is beletenni a szívemet, lelkemet, na meg nem utolsó sorban bőrbarát, természetes anyagokat :)!/
Kívánok minden kedves olvasómnak és idetévedőnek boldog és eredményes Újévet!

7 megjegyzés:

GumiPók írta...

Bíztatóan hangzik! Úgy érzem, hogy megnyertél magadnak egy új vevőt :0). Boldog új évet Neked is!

Hoyacarnosa írta...

Nagyon örülök az új termékeknek :)) Biztosan ki fogom őket próbálni, előre is köszönöm, egyenlőre még csak így előzetesen :)

Boldog Új Évet Neked! :)

Mandala írta...

Már most nagyon meggyőzött, hogy kipróbáljam, úgyhogy ha tehetem majd ki fogom próbálni.

Mary írta...

Nagyon Boldog Új Évet Eszter!

Artemis írta...

Megint az a teljes körű gondoskodás és odafigyelés érződik ki,ahogy irsz az új termékedről és mintegy plusz csomagocskát odahelyezed minden darab mellé.Kivánok hozzá sok sikert és boldog új évet.

csutkailda írta...

Csupa szépet, csupa jót kívánok az új esztendőben!!!!!!!!!!!!!!
Mosollyal:Ilda

aaműhely írta...

Eszter nagyon örülök az új termékednek. Így kezdeni az Új esztendőt azt gondolom nagyon jó. Szerintem a következő vásárlásomnál én is letesztelem :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...