2009. június 15., hétfő

Fahéj-teafa szappan

Mai szappanom ez a fahéj-teafás duó, érdekes szín és illatvilággal.




Többen kérdeztétek, hogy rendeljetek-e most, vagy lesz még több fajta is ebből az "artos" szappanomból!
Aki össze akarná várni az egész kollekciót, annak azt üzenem, hogy kérek még egy kis türelmet, mert még 3-4 fajta terve vár megvalósításra. Ma például nagyon szeretném, ha lenne rá időm, hogy elkészítsem az általam legjobban várt duó szappanomat a csoki-rózsásat. :)
Az alap koncepcióm ezzel a sorozattal, azon kívül, hogy más külsőt adjak szappanjaimnak az, hogy ezek a duó-szappanok adott bőrtípusra, illetve bőrproblémára legyenek használhatóak. Így például a Holt-tengeri duó szappan az ekcémás, pszoriázisos, kontakt allergiás bőrű vevőim számára készült, ez a fahéj-teafás leginkább a makacs pattanásos, visszatérő gombásodásra hajlamos bőrre, erősen antiszeptikus hatásával. A csoki-rózsás pedig a száraz bőrre lesz kedvező hatással.
Terveim között szerepel még a levendulás, algás, és zabos szappanom receptjeit felhasználó "art" szappan létrehozása, remélem sikerül!




10 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Nagyon izgalmas kombinációk... és csábítóak.. :D

Lente Julcsi írta...

Nagyon guszta.Az illatát pedig megpróbálom elképzelni.

Névtelen írta...

Szerintem még megenni is élvezet lenne:)))))

verus írta...

Eddig is komolyan elgondolkodtam, hogy beleharapjak-e a csokis szappanodba:) Most még a külcsíny is olyan, mint egy szelet sütemény. Várom a többi variációt!

HEra írta...

Látom nem csak engem emlékeztet sütire... :9
A nagyimnak volt egy kakaós, karamellás, fahéjas sütije, amolyan egyszerű kevert tésztából, de pontosan így nézett ki. Imádtam, ezt is! Szerintem a formáját sem kellene változtatni, inkább valami tortapapírosba csomagolni :)
pussz: Era

A.C.E írta...

Köszi Lányok!

Azt már látom, hogy bármilyen lesz is a csomagolása ennek a szappanomnak, mindenképpen szerepelnie kell rajta: "mindent a bőrnek, semmit a szájnak!" :)

Bea írta...

Szia!

Angliabol rendelnek szappant ekcamas szaraz borre. Van paypal account-od? Hogy lenne megoldhato?

A.C.E írta...

Szia Bea!

Van paypalom, igaz, még sose használtam, de azt hiszem Angliába a postaköltség baromi drága, többe kerülne, mint a szappan!Mindenesetre nagyon megtisztelő, hogy szívesen fürödnél a szappanjaimmal! :)

Szép estét kívánok Neked!

Hunszil írta...

Szia !
Nekem elsőre egy olyan sűtőpapír jutott eszembe, amit csak néha tudok kifogni enyhe barnás árnyalatú de jó vele csomagolni... szerintem ez nagyon illyene eme kis szappankölteményeidhez :)

A.C.E írta...

Szia Hunszil!

Igen valami hasonlóra gondoltam én is, majd még alakul bennem a kép, amíg érnek ezek a kis "édesek". Tegnap elindult feléd a szappancsomag!

Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...