2009. június 30., kedd

Az új rózsás-csokis

Még mindig nincs normál internet vonalunk, de már nagyon hiányoztatok, meg időközben elkészült az új rózsás-csokis "art" szappanom.

Ezt azért szerettem meg, mert azokat a kis fehér és fekete csokis szappan golyócskákat én készítettem, direkt erre a célra!


Még egy fontos esemény történt: újra mehettem a szomszédba tojást kérni az én fehér tyúkom alá, mert úgy tűnik nagyon megtetszett neki ez a "kikeltem a kiscsibéimet" feladat! Majd készítek fotót a kispipillékről, haláli jó fejek, úgynevezett gatyás kiscsibék és én akkorákat szoktam rajtuk nevetni, főleg amikor futnak, mert szerintem nagyon mókásak a gatyájukkal.

Remélem hamarosan helyreáll az internet vonalunk, akkor majd többet írok, de most megyek, mindenkinek szép nyári napokat kívánok!






6 megjegyzés:

verus írta...

Ez is nagyon szép! Nagyon ínycsiklandók benne a kis csokigolyók:)

Monika írta...

Vár valami nálam.:)

A.C.E írta...

Szia Verus!

Köszi! Holnap már szerintem már nálad lesznek a szappanok, hú nagyon kíváncsi vagyok, tetszik-e majd!

A.C.E írta...

Köszi Mammka!!! :)

Jennifer írta...

Very nice! I love it.

A.C.E írta...

Thank you Jennifer, you want from him a slice? :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...