2009. június 23., kedd

Rózsa-csoki kecsketej szappan

Végre minden összejött és hosszú vajúdás után megszületett a rózsa-csokis szappanom!


Bevallom nem egészen ilyent akartam elsőre készíteni belőle, de hát ezekben az igazán egyedi szappanokban épp ez a jó. Legközelebb biztos pont ilyent nem tudok készíteni, de velük nem is az a célom. Arra ott vannak a kis kerek megbízhatóan ugyanolyan szappankáim. Ezek az "artosak" híven tükrözik lelkiállapotomat, amikor készültek. Mindenki döntse el magában, hogy ennek a születésénél milyen hangulatban voltam! :)


Hogy mit tartalmaz az persze továbbra is titok, de a jó sok kecsketejen kívül van benne svájci fekete és fehércsoki is, holland kakaó, rózsaszirom, rózsafa és rózsaolaj, de még aloe-vera gél is. Hát abban a fél órában amíg az effektív formábarakás történt igen örültem volna még legalább három kéznek, annyit mondhatok. Egyszóval az eddig készült szappanjaim közül ezt volt i a legnehezebb összehozni, de úgy érzem megérte! :)
Belbecs szerint pedig a száraz, sőt extra száraz bőr kényeztetésére van hivatva!



Sajnos ma nem a legjobbak a fényviszonyok, úgy hogy még ezzel a szuperjó géppel sem tudtam olyan képet készíteni, ami tökéletes lett volna.







16 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Jól látom, hogy ők már vastagabbak, vagy csak a fénykép beállítása más? :) Szépek lettek a csomagolások, én a szalagot nem hagynám ilyen szélesre, hogy alul is érvényesüljön a doboz szép színe, a szalag meg alul is rojtos legyen.. úgy rusztikusabb.. De szuper lesz! :D Megyek interjút olvasni!

Névtelen írta...

Jaj Eszter ez is desszert kategória, én az ilyet nagyon nagyon imádom illatozni:)

verus írta...

Hát valami fantasztikusan néznek ezek a szappanok! Biztosan ki fogom próbálni, a csokis amúgy is a nagy kedvencem:)

Barbi írta...

Mmmmmm!

szepyke írta...

Jaj, de jóóóóóóó. Azt hiszem szappant fogok gyártani. Még nem tudom, hogy hogyan, de jól elolvasok nálad mindent. :DDD

A.C.E írta...

Szia Szepyke!

Azt hiszem titkokat hiába keresel nálam, a receptjeimre irigy vagyok, de nagyon! Azért jó olvasást kívánok! :)

szepyke írta...

Akkor "receptet" nem is fogok találni? :(

A.C.E írta...

Nem találsz és ha kíváncs vagy miért itt megleled a választ is! :) http://eszterszappan.blogspot.com/2009/03/irigy-vagyok-vallalom.html

szepyke írta...

Elolvastam, igazad van.

A.C.E írta...

Köszi Szepyke, reméltem, hogy megérted! :) de azt hiszem Te igazából nem is ezt keresed, hanem amit Fruzskánál találtál! Az egy egészen más dolog, annak a leírását pedig a nála levő linken találod! Sok sikert!! :)

Taurus írta...

Naggyon gyönyörű! A csokist amúgy is ajánlom mindenkinek, mióta használom nem kell testápoló és olyan finom illata van, hogy néha beleharapnék a saját karomba:)
És hogy milyen lehetett a hangulatod? Ezerfelefigyelőkényeztetőromantikus:)

A.C.E írta...

Jajj, Te kedves Tauriu! Akkorát, de akkorát nevettem a hangulatjelződőn!! Köszi, jól esett! :))))

Hunszil írta...

Hmmmm: Fincsi tortaszeletre emlékeztet :) vagy csak a csoki éhség szól belőlem:) ?

Scofield írta...

ebből lehet már venni?

A.C.E írta...

Szia Scofield! Ennek még érnie kell! úgy látom valamiért ezek kicsit hamarabb használhatóak lesznek, a fahéjas-teafás és a Holt-tengeriek már jók, de speciel ennek még van mit alakulnia!!

Lívia írta...

GOArT szappanok

Csak az r betűt kicsit lejjebb nyomtatnám, hogy a goat is jól olvasható legyen:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...