2009. június 27., szombat

Újak a honlapomon

Sikerült felraknom a honlapomra az art szappanokat. Azért szólok, mert mindegyikből csak pár darabot csináltam most, tudjátok piac kutatás :), aki szeretne nehogy lekéssen róluk! Természetesen készítem a következő adagokat, de azok majd csak egy-két hét múlva lesznek felhasználóbarát állapotban.
Most szeretném megköszönni mindenkinek az ötleteit, biztatását, nagyon jólesett ez a támogatás! Köszönöm! :)

Honlapom címe: www.szappanok.fw.hu

Ui.: sajnos a Meskára nem tudom felrakni az art szappanokat, mert egyszerűen lehetetlen darabárúsként eladni, hisz van amelyik épphogy csak 10 dkd és van 18 dkg-os is, úgy hogy súlyuk szerint vagyok kénytelen beárazni őket.

Utóirat: a mai nappal 06.28-án a rózsás-csokis art szappanom elfogyott, legközelebb kb. 2 hét múlva lesz újra! Köszi a bizalmat, remélem tetszeni fog nektek és az új vevőimnek is!

3 megjegyzés:

verus írta...

Jaj, akkor én már el is késtem:( Akkor türelemmel várok... Imádom a csokis szappanodat, kíváncsi vagyok a csokis-rózsásra!

A.C.E írta...

Nem, nem kedves Verus, a Te megrendelésed még idejében érkezett, csak utána kellett kitennem az "elfogyott" táblát! :) Megkaptad a visszaigazolásomat?

verus írta...

Hurrá! Éppen most kaptam meg a visszaigazolást. Azt hiszem nagy ARTeszter szappan fogyasztó leszek, semmi mást nem használok mióta kipróbáltam a csodás szappanjaid, sőt ajándékoztam is , olyan családtagnak, barátnőnek, akiknek úgy érzem szükségük van rá:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...