2009. június 13., szombat

"Szappan art projekt"




Megszületett egy új szappan sorozatom első darabja! Bemutatom "Holt-tengeri szappanomat", illetve annak"art"-os típusát. Ma remélem elkészül ugyan erre a témára a másik fajta is, terveim szerint több féle szappanomnak is adok más fazont. Természetesen a már jól bevált és azt hiszem szeretett kerek formájú szappanjaim megmaradnak. Felkérést kaptam hasáb formájú szappan készítésére és nem is én lennék, ha simán legyártottam volna szappanomat az alak megváltoztatásával. Bizony elindult a fantáziám és sorban jöttek az ötletek, szóval akit érdekelnek a szappanjaim, mostanában ismét lesz mit néznie a blogomban! Legalábbis remélem, mert ugye az, hogy a fejemben már lekottáztam az eredetikhez képest a változásokat, az még koránt sem jelenti azt, hogy hip-hop máris sikerül összehoznom. Ennek az első adagnak is fele csúfos véget ért, a szemétben landolt. Ami viszont megmaradt nekem tetszik, remélem ti is megszeretitek ezeket a furcsa szappanokat!




Szóval ez a szappan összegyűjtötte magába a Holt-tenger minden klassz adományát, amit csak megkaphat tőle a bőrünk. Összekombináltam az ásványos és az iszapos szappanom receptjét és így egy szappanban tartalmazza mind a két szappanom jótékony hatásait.
A külsejéről kíváncsi lennék a véleményetekre!!
Mint már írtam, erre a fajtára még egy dizájn van a fejemben, amit ma még szeretnék megvalósítani, aztán sorban a többiek. Egyenlőre a Holt-tengerieken kívül 3 fajta "art"-os szappan vár megvalósításra.
Persze csomagolásként is egészen más köntöst kapnak majd ezek a szappanok. Már alig várom, hogy elkészíthessem, mert arra is vannak ötleteim.

5 megjegyzés:

Trudi írta...

Most fedeztem fel az oldalad! A nagyobbik lányom keze ekcémás lett 1 éve, néha nagyon csúnya, csak a szteroidos kenőcs mulasztja el, amit nem szívesen használ. Olvastam, hogy a zablisztes szappanod jó lenne rá. Én már régóta natúrszappant - citromfüveset használok, igaz nem kecsketejes, mivel alapból száraz a bőröm. Szívesen kipróbálnék egy szappant én is, mit ajánlasz?

A.C.E írta...

Szia btrudy!

Ekcémás bőrre én inkább a Holt-tengeri szappanjaimat ajánlom, az ásványost és az iszapost. A Te száraz bőrödre pedig a csokis a zabost, vagy a algást, illetve az iszapos szappanom neked is jó lenne szerintem.

Szép hétvégét kívánok: Eszter

Vacskamati írta...

Gyönyörűek lettek! :D Bár én sokkal unalmasabb verzióra gondoltam a hasábot- mióta elhatároztam, hogy rendelnék Tőled, itthon mind csak nézem, csak nézem a téglalap alakú formákat, mibe öntheted vajon, ami pont jó méret- mert a margarinos doboz túl nagy, a krémtúrós túl kicsi.. :P Végül a túróhabos dobozra vagy valami vajkrémesre tippeltem.. Az meg sem fordult a fejemben, hogy vágod majd..
Így nagyon rusztikus, valóban "art"-os, kész lakberendezési dísztárgy!
Bár a méreteit nem lehet megállapítani a képről, talán a szélességéhez-magasságához képest a vastagsága kicsit kevés- tudod, hogy jól meg lehessen forgatni.. :D
Nagyon kíváncsi vagyok a csomagolásra is.. :D

És a zen szappan is szuperül néz ki! Igaz, én nem vagyok minimálos, de egy minimalista fürdőszobába nagyon el tudom képzelni.. :)

A.C.E írta...

Szia Vacskamati!

Örülök, hogy tetszenek, tudod ez még nekem is új, mármint ez az "egybe öntés után vágás", mikor elkezdtem szappannal foglalkozni, formába öntöttem a szappanjaimat, de se nekem, se a vevőimnek nem tetszettek túlságosan, mert bizony elég nagyok voltak. Továbbra is azt mondom, hogy én a kerek formájú szappant tartom ideálisan használhatónak, de természetesen, ha valaki hasább alakút szeretne, hát legyen. A Te felkérésednek meg most azért örülök ilyen nagyon, mert most már eljutottam arra a szintre a szappankészítés terén, hogy el tudjam készíteni úgy az ilyan formájú szappanokat, hogy az nekem is tetszen!!
Köszönöm és ha "bejönnek" ezek a szappanok, akkor a napokban érdemes lesz még errefelé járnod!
Szép hetet kívánok!

Vacskamati írta...

..és ha pl. tetrapak-os hasáb alakú doboz elejét vágnád le? Abba öntve, kb 3 cm-es szeleteket levágva szerintem pont megfelelő lenne a méret..

Kíváncsian várom a fejlesztéseket.. :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...