2018. július 31., kedd

A hely ahol élünk 2. Isten hozott Szép fenyvesben!

Ha jól emlékszem ott tartottam a mesélésben, hogy piszkosul be voltam sózva már, minden második gondolatommal Szép fenyves homokos tengerpartján pihegtem. Ehelyett egy eléggé lepukkant, hatalmas lakásban vártam (vártuk) a vevőt, aki majd kiszabadít az anyóssal való közös életből. Hála annak a magasságosnak meg is jött kisvártatva és elérkezett az idő, hogy új otthonunkra leljünk.
Nyár, hőség, de kit érdekel, ha kaland van, életkaland, meg kell találni anyósmentes új fészkünket. Természetesen a mamának is keresnünk kellett valahol a közelünkben egy megfelelő lakást. Eleinte a férjemnek az a hagymázas ötlete támadt, hogy ne két lakást vegyünk, hanem egy kétszintes házat, aminek az alsó szintjét lakná a mama, mi meg majd fent ellennénk. Mivel a mamóca teljesen jól elboldugul magában semmi szükségét nem éreztem, hogy tönkre tegyem az életemet az együttlakással, így a párom bármennyire is csúnya dolog, ultimátumot kapott. Vagy velem él, vagy az anyjával!
Szóval ilyen előzményekkel vágtunk neki a "vigyázz te Szép fenyves, jövünk" projektnek.
Úgy emlékszem harmadik hétvégén találtunk rá arra az építkezése, ahol végülis vettünk két egymás melletti lakást és még másfél hónapot vártunk, hogy beköltözhetőek legyenek. Hú, de nagyon lassan tud múllani az idő, persze mindig akkor, amikor nem kellene. Na, mindegy kivártuk és két hétnyi pakolás után végre elérkezett a költözés napja. Ugye egyetértetek velem abban, hogy egy családban egy "gyüjtőgetős" bőven elég! Na, ebben az én új családomban kettő is akad belőlük. Azt a töméntelen haszontalan felhalmozott eztazt! Ha nem látom el sem hiszem. De nem csak látnom kellett, hanem dobozolni, újságpapírba csomagolni. Heves viták kerekedtek egy-egy megy, vagy marad dilemából. Még szerencse, hogy az új lakásokhoz két darab méretes depo is tartozik.
Nem eresztem hosszú lére a lényeg, hogy beköltöztünk (elsőkként  a vadonatúj házba, a nullkilométeres lakásokba). Boldogság hegyek! Akkor még nem is sejtettük, hogy három év múlva menekülési útvonalat keresünk majd innen! ... Azt láttam már mikor először mértük fel a terepet, hogy az egyik szomszéd egy dzsámi és azt is tudtam, hogy naponta ötször jó erős mikrofonon keresztül beléhasít majd az éterbe az "Allah ekber", na de olyan hangosan, hogy Allah maga is meghallja odafenn!!
És ez csak az egyik szomszéd! A többiektől viszont majd csak a folytatásban mesélek.
A mai hajóvonulásról készített videót viszont most azonnal megosztom Veletek!







Nincsenek megjegyzések:

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...