2018. július 29., vasárnap

Hahó itt vagyok 3 év után ÚJRA!

Mint azt legutóbbi beköszönésemkor elregéltem Nektek életem zöld-fehér korszaka véget ért. Fehér kecskéim, fehér teje, zöld harmatos természetközelség, sajt, szappan, gyógynövény illat mind, mind a múlté már. Szerettem minden örömével, szomorúságával együtt, de ahogy az már többször is megesett velem a sors, na és talán a teremtőerőm által más helyen, másféleképpen folytatódik életem regénye.
Ez a korszak, ha már színek, akkor leginkább kékkel és vörössel jellemezhető. Kék ég, kék tenger, lángolóan vörös nap és szenvedély. Szenvedély a párkapcsolatomban, szenvedélyes reagálás az élettől kapott új és szokatlan impulzusokra, nagy sírások és fetrengős vihorászások.
4  éve ismertem meg a férjemet és mára már elmondhatom, hogy volt lehetőségem nyílt alaposan beleszagolni a török feleségek életébe.
Megízlelni jó és rossz vonatkozásait. Mindkét oldalból kijutott már bőven, ezért aztán volt már, hogy Magyarországig "szaladtam", aztán meg vissza.
Megszoktam, hogy nem dolgozom illetve, hogy "háziasszony" vagyok. Teszem hozzá gyorsan, ez sem a legkönnyebb feladat egy török férj mellett.
Azért ebben az életszakaszban több időm és egyben alkalmam is van lelki fejlődésem útján járni. Rengetegszer felül kell írnom eddigi berögzüléseimet bizonyos dolgokról. Dolgokról, amik errefelé teljesen normálisnak számítanak, bennem viszont ellenérzést, vagy rácsodálkozást váltanak ki.  Megtanultam a nyelvet, legalábbis aki meg akar, most már kis koncentrálás árán meg tudja érteni mit mondok. 
A török ételekkel is elboldugulok, a férjem nem panaszkodik és én vegetáriánusként is találok finom és egészséges ennivalót.
Szóval sok-sok izgalmas, új dologban van részem és terveim szerint ezeket, vagy legalábbis egy részét Veletek is megosztanám, ha szeretnétek!















2 megjegyzés:

Unknown írta...

Engem igencsak érdekel, miért választanak/szeretik a török férfiak a magyar nőket feleségnek?
Mennyiben más egy török "háziasszony" élete egy itthoni háziasszonyénál?
Mit csinál a férjed, mit dolgozik, mennyi ott a munkaidő?
Hány év a nyugdíjkorhatár nőknek, férfiaknak?

A.C.E írta...

Na ezekre a kérdésekre nem itt fogok neked válaszolni, hanem szentelek nekik egy külön posztot!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...