2009. július 1., szerda

Illat a nyakamon :)

Hát ezt készítettem. A rózsa-csoki szappananyagomból maradt egy kicsi, hát neki álltam "alkotni" belőle. Így sikeredett. Én ugyan "igazi" ékszert nem viselek, de a bizsut, ha természetes anyagokból van, szeretem. Na és az sem mellékes, hogy rózsa és csoki illatában pompázik az ember orra alatt nagyon-nagyon sokáig! Klassz nem? Egyszerűen imádom ezt az anyagot, igaz nem egyszerű bánni vele, sokszor pipa vagyok rá, mert nem úgy viselkedik, ahogy azt én szeretném, de "ha jó kedve van" azért apró csodákat is lehet művelni vele! :)



Az összefűzésére még egy pár napot várni kell, de nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg Nektek!


Ja és ami még jó benne, hogy teljes értékű kecsketej szappan száraz és extraszáraz bőrre :)


Közben elkészült karkötő is!

7 megjegyzés:

Cat írta...

Nagyon tetszik! :)

Jennifer írta...

Very Pretty!

Hunszil írta...

Nagyon jó:) és utazásnál milyen hasznos:)))Csak felteszed a nyakadba és már ülhetsz is a repülőre................

A.C.E írta...

Thank you Jennifer, a little bit rustic, but I like him so! :)

A.C.E írta...

Ó hát mióta elkészült nekem is vannak ötleteim a hasznosságára! :) Egyik jobb, mint a másik!

A.C.E írta...

Köszönöm Cat! :)

Orsi írta...

Én a legszívesebben megenném! :D

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...