2009. augusztus 28., péntek

300



Olyan, de olyan boldog vagyok ma reggel!
Azzal szoktam kezdeni a napomat, természetesen az állatok ellátása után, hogy rendbe teszem a levelezésemet, körülnézek a blogomon, a Meskán, hát mit látok ma reggel: kerek 300 pozitív visszajelzésem van már és nem is akármilyenek! Megmondom őszintén én nem tudom olyan sokféle képen megfogalmazni a tőlem vásárolók pozitív visszajelzéseit, de amiket ők írnak rólam és a szappanjaimról, mindig elámulok!
Sajnos nincs ott helyben fórum arra, hogy megköszönjem, de aki közülük erre jár, annak itt köszönöm meg azt, hogy nem csak egy sablonos szövegben tudták le a véleményezésüket!!
A köszönetemet "tárgyiasítanám" is!

Azok közül akik a Meskán visszajelzést írtak már rólam és erre járnak szeretnék egy valakit megajándékozni! Az ajándékot ő választhatja ki, bármilyen szappant kérhet tőlem, szívesen küldöm Neki! Csak azt nem tudom, hogy válasszam ki a nyertest, legyen a hagyományos sorsolás?
U.i: A sorsolás dátuma augusztus 30-a, az addig kommentelő meska vélemény írók között lesz a megajándékozott! :) /köszi Colette a javaslatot/



15 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Kedves Eszter!
Szívből gratulálok!Kívánok Neked sok-sok ilyen boldog reggelt!

verus írta...

Gratulálok Eszter! Még sok-sok boldog, elégedett vásárlót kívánok Neked!

Esthi írta...

Eszter, ez csodálatos! Örülök, hogy örülsz, mert ez azt jelenti, hogy továbbra is megörvendeztetsz sok-sok szappannal minket.:))) A hagyományos sorsolás szerintem tökéletes, mert mindenki ugyanannyi eséllyel indul.

Colette írta...

Szerintem is jó lesz, ha a kommentelők között sorsolsz, csak egy határidőt szabjál, hogy meddig várod a hozzászólásokat!
Gratulálok a szappankáidhoz, az üzlethez, s a pozitív visszajelzésekhez egyaránt!!!

Monika írta...

Örülök veled együtt,hogy a meskán is ennyien örülnek a szappanjaidnak! Ha még ehhez hozzáteszed a bloggolólányok táborát,akkor az dupla öröm!:)Több a 300-nál.:)

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok, aranyosak vagytok! Hát igen az a mégszebb a dologban, hogy Ti "blogolós lányok" nem is mind a Meskán keresztül ismertétek meg a szappanjaimat és bízom benne, hogy Ti is meg vagytok elégedve velük!!! puszi

Erika írta...

Dejóóóó! Olyan sokan szeretnek ám téged! És én először a meskán ismertelek meg, ráadásul először te vásároltál tőlem, aztán kipróbáltuk a csodáidat! és nincs megállás... függőséget okoznak a kiskecskéid.. bizony!

Orsi írta...

Én is gratulálok és további sok sikert kívánok! :)

kinga írta...

Hát akkor én szeretnék jelentkezni, és gratulálok a sok vásárolóhoz! :)

Katuska írta...

RRRRRRRRatulálok!Szép szám!!!.....azt hiszem,én sem a Meskáról ismerlek!

Kicsoda írta...

Azert csak 300, mert mint pl en is nem irtak az osszes utan kommentet...hmm na ezutan fogok, mert nagyon is megerdemled!!! meg a kicsi kecskek is:-)

Hoyacarnosa írta...

Szia Eszter, én is jelentkezem. Gratulálok! :)

Barbi írta...

Gratulálok! És puszi a borotválkozós szappanért, megérkezett! :D Hamarosan írok a tesztekről is! Sok sikert a továbbiakban! :D

Barbi írta...

Ja, és én csak örvendeztem, nem üzentem neked a Meskán, ezért a többieké a pálya! Hajrá! :D

A.C.E írta...

Ugye nem baj, ha csak keddre lesz meg a sorsolás eredménye, mert elfelejtettem beszerezni egy fontos hozzávalót, mármint a sorsoláshoz! Remélem nagggyon rejtélyes voltam! :)
Puszi Nektek!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...