2009. augusztus 26., szerda

"Csakcitromos" ZsuKa kérésére




ZsuKa kérte tőlem ezt a szappant, de talán másnak is megtetszik ez a "csakcitromos"! :)


Citromolaj - Citrus limon

Származási helye: Elő-India, Szicilia
Felhasznált rész: a gyümölcs héja
Előállítási módszer: sajtolás

A citromolaj hatásai:

Agyműködést serkentő, baktériumölő, élénkítő, élősdi pusztító, érfal-erősítő, általános erősítő, étvágygerjesztő, fertőtlenítő, csíraölő, frissítő, gyulladáscsökkentő, -gátló, idegerősítő, illatszer, izzadtságcsökkentő, légfrissítő, méregtelenítő, tisztító, nyugtató, relaxáló, sebgyógyító, szagtalanító, szaunázást segítő, szimpatikus idegrendszer erősítő, szíverősítő, vérnyomás-szabályzó, vérzéscsillapító.

A citromolaj jó az alábbi tünetekre:

Fagyás, fáradtság, fejfájás, fekélyek, hányinger, émelygés, tengeribetegség, hasmenés, klimax, láz, normál bőr, normál hajra, orrvérzés, pattanás, ráncos, fáradt bőr, stressz, székrekedés, szemölcs, tyúkszem, viszketés, viszketegség, zsíros bőr, zsíros hajra.

A citromolaj enyhít az alábbi betegségeken:

bőrgyulladás, acne, égés, leégés,érelmeszesedés, érgyulladás, fertőző betegségek, furunkulus, gombásodás, hajhullás, hajszálér-gyengeség, herpesz, idegesség, influenza, kiütések, korpásodás, lábgombásodás, ótvar, petefészek-gyulladás, reuma, ízületi gyulladás, köszvény, rovarcsípés, -szúrás, szájzug herpesz, törékeny körömre, túlzott faggyútermelés, visszérgyulladás.



7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű:)

A.C.E írta...

Szia Fruzsi!

Írtál már nekem emailt? Nem kaptam, pedig már keresik a borotvaszappant! Megvárnám a visszajelzésedet, mielőtt döntenék arról, hogy felrakjam-e a rendelhetők közé!

Katuska írta...

Tetszik!

Névtelen írta...

Jaj ne haragudj, kísérgetem a lánykámat az iskolába, ők köszöntik a gólyákat. Ma bepótolom. Röstellem magam.

Névtelen írta...

szia Eszter!

köszi a "csakcitromos"-t, bocsika, hogy csak most, de a legutóbbi levél és csomagérkezés óta imádja szabotálni a gépünk a munkát, így elmaradt az élménybeszámoló,(most lőttem magamnak egy lapitopit) nosza:
Én szégyen ide, vagy oda, bizony lekapirgáltam a mentákokat a citromos szappan felületéről, mert zavartak azok az úszkáló izék... :) bocsika ezúton is, rém hisztis banya vagyok, tudom...
Na, de ami ezután következett!!! Az az álom! Én imádom! Átpártoltam a kamillásról, jelentem, a citromosra. Nagyon, nagyon, nagyon finom!
Annyira nagyon, hogy még ... annál is jobban! Félre a viccet: tényleg érezhető a citromos frisseség... Én eddig ezeket a marhaságokat, amik a reklámokban elhangzanak a citromos frissességről, egy kedves félmosollyal és a "Na, persze, persze..."tudományos determinációval intéztem el. És rá kellett jöjjek, hogy valóban van ilyen! Hála Istennek, meg Neked így jártam :)!
Nagyon más érzés, mint a többiek: a bolti cuccokhoz képest ég-és-föld, a többi kecsketejes szappanhoz képest pedig észrevehetően más érzés, klassz nagyon!

Kösz9n9m szépen!!!

A.C.E írta...

Szia ZsuKa!
Hát lehet Nektek nemet modani? :) Igaz, hogy már tényleg annyian vannak a szappankonyhámban a tároló rekeszek, hogy lassan kiszorulok, de hát amíg ilyen hálás, lelkes használói vannak az én kis teremtményeimnek :), nem tudok ellentállni a kéréseiteknek! Köszönöm az élménybeszámolót, még jó, hogy az egyik szappanom lassan kifogy a bugyromból, mert ezek után muszáj lesz kipróbálnom a "citromos érzést" is, ami gondolom azért valódi, mert igazi, hamisítatlan citromolaj van benne, meg bió reszelt citromhéj! A hárömszögletű formával hogy vagy, mert hogy Neked ugyebár olyat küldtem?

Puszi és szép napot kívánok!!!!

Névtelen írta...

Szia Eszter!, nekem kicsit nehezen kezelhető lenne a 3szög, mivel elég kicsi a "dolgosom" (kezecském :) ), de mivel ugyis dörzsis luffám van, azon köszörülgetem, tehát semmi gondom vele! Viszont olyan szempontból meg sokkal jobb a 3szög, hogy a szappantartó széleire simán fel tudom támasztani, ergo gyorsan szikkad és mivel nem ér gyakorlatilag semmilyn felülethez, nem ázódik el. Szóval, maradjon a 3szög, mert több az előnye :).

Szép napot!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...