2009. augusztus 13., csütörtök

Alibi a lustaságra, avagy citrom-menta szappan csak úgy


Naggggyon unom már a falat kaparni a fürdőszobában és a többi fontos és persze sürgős munkáimat is, így eléggé el nem ítélhető módon mindenféle elfoglaltságot találok ki magamnak, nehogy lustának érezzem magam! Az egyik ilyen tevékenységem eredménye ez a szappan.




A tegnap esti szappanfőzésből maradt jóféle szappananyagom, hát kipróbáltam azokat a formákat amit nem rég tettem el szappanformának. Ez egyébként már szakmai ártalom nálam, jártamban-keltemben szinte mindent ahhoz mérek, hogy lehet-e és ha igen milyen formában lehet alkalmazni a szappanozáshoz.




Mivel már megint a hőség az úr a nyár számomra megunhatatlan hűsítői a menta, a citromfű és citrom szerepel benne. A citrom, lé és bio reszelt citromhéj formájában is jelen van , a menta pedig illóolajként és mentalevélként.



Az illatáról csak annyit, hogy mióta kivettem őket a formából, amikor csak arra járok mindig muszáj jó alaposan megszaglásznom őket! Isteni!!



Na muszáj mennem, mert még mindig nem jelentkezett senki, aki helyettem kifestené a fürdőszobát! :(






4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eszter kedves! Nekem nagyon bejön ez a 3szög forma! nagyon tetszik!
esetleg csak citromos szappant nem tervezel?

A.C.E írta...

Köszi, ZsuKa!
Mostanában nem tervezek új fajta szappant készíteni, mert nem férek el a szappankonyhámban a rekeszek miatt./A napokban összeszámoltam, a szíveseken kívül, kerek 20 féle szappanom van, ahhoz képest, hogy egy évvel ezelőtt 6 félét lehetett nálam kapni, egész jó, nem? de már ismét kaptam Tőletek háromra javaslatot! :) Ez a fajta szappanom csak kísérlet volt, de azt hiszem, a reagálások hiánya azt mutatja számomra, hogy az is marad! :)

Puszi

A.C.E írta...

Na jó, azt azért elfelejtettem, hogy Kleopátra rózsája már a polcon várja, hogy legyen időm egy-két klassz fotót készíteni róla! :)

Névtelen írta...

küldök privit, engem érdekel! mármint a citrongyos!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...