2009. augusztus 30., vasárnap

Az én csalánosaim!



Nem tudom, valószínűleg már szakmai ártalom :), hogy mikor elkészül egy újfajta szappanom, kezembe véve, megtapogatva, megszaglázva érzem, hogy igazán jól sikerült, vagy lesz még mit javítani rajta!


Amikor ezeket a csalánosokat kivettem a formáikból tökéletességet éreztem és valamiért azt hiszem nagy sikerük lesz.



Igaz mindent meg is tettem érte, hisz olyan anyagok gazdagítják, amelyek megint nagyon sok bőrproblémára gyógyírt hozhatnak.



A csalán gyulladáscsökkentő és nagyon hasznos a bőrbetegségek, például ekcéma és pikkelysömör, mert gazdagon tartalmaz hisztamint, a klorofillt, acetil-kolin és a vasat.


De többek között jó még hajhullásra, korpás fejbőrre, pattanásos bőrre is.


Illatukat a csalánon kívül egy kis bazsalikom, citrom és petit grain illóolaj adja, amik újabb jótékony hatásokat adnak ennek az én kecsketejes csalán szappanomnak, a kecsketejen és az aloe vera gélen kívül! :)

11 megjegyzés:

Monika írta...

Ó,dejó,hogy ilyen ügyes vagy!!!!!A napokban látogattam meg egy barátnőmet és nagyon csúnya ekcémája van az egyik kisfiának.Majd összeírom a rendelésemet ma.

Lente Julcsi írta...

Nagyon jól néznek ki!

A.C.E írta...

Szia Mammka!

Ezekre még várni kell, míg megérnek, de ekcémára a Holt-tengeri szappanjaim is nagyon jók!

Puszi

A.C.E írta...

Köszi Julcsi!

Katuska írta...

Nem unatkozol!!!!
A Te szappanjaid meddig érnek?Az én mamám faggyúszappanjai egy hónapig értek a padláson!
Iszonyú szaguk volt,de a ruhát szépen kimosták!Érdekes a ruha nem volt tőle olyan szagú...
Ezek a szappanok gyönyörűek lettek!!!!
Én is írom már a következő rendelésemet!!!!!!
Igaz az egy kicsit soká lesz!!!!!De van már kiszemeltem!

Katuska írta...

Többek közt Ez is!!!!

A.C.E írta...

Szia Sárkányom!

Ez is egy nagy előnye a növényi olajoknak az állati zsírokkal meg a faggyúval szemben, hogy nem büdösek, sőt. Az olivaolajnak pl.-ul nagyon szeretem az illatát. Hogy meddig érnek az recepttől is függ, egy-három hét általában.
Puszi

Névtelen írta...

Jaj Eszti én szeretnék kérni Tőled ilyen szappant. Nagyon hullik a hajam. Hova utalhatom a pénzt:). Már tudok utalni:). Alig vártam, hogy elkészüljön. Jaj és mennyibe kerül? Köszönöm szépen.

verus írta...

Egy ilyen csodára én is vevő vagyok:)

A.C.E írta...

Sziasztok Lányok!

De örülök, hogy ennyien szeretnétek az én csalánosaimból! Jövő héttől lesznek rendelhetőek!

Az áruk 750,-Ft lesz.

Puszi

Névtelen írta...

Eszti engem értesítsél és velő vagyok rá, köszönöm szépen puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...