2009. augusztus 16., vasárnap

Juhé! Vászonon a címke és véleményeket kérnék!


Mivel a szappankonyhámra nyugodtan kitehetném a "megtelt" táblát, ismét a csomagolást reformáltam meg egy kicsit!! :) Az általam annyira szeretett vászon maradt és kisebb átalakításokkal ugyan, de a fajták címkéi is megmaradtak, csak hogy ezentúl nem külön fityegősen jelzik milyen fajta kecsketej szappan van a batyúban, hanem rávasalva a vásznon.


Kicsit drágább /ne aggódjatok a szappanok nem kerülnek majd többe miattuk!/, meg egy kicsit több a munka is ezzel a fajta címkézéssel , de nekem jobban tetszik! :)



Nagyon érdekelne a Ti véleményetek is, mert mióta vagytok Nekem nem szívesen döntök egyedül! Szóval, hogy tetszenek?







14 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyetértek, nagyon jól néznek ki!

Lente Julcsi írta...

Nekem is tetszenek :)

Zsuzsi írta...

Szia Eszter!

Nekem a címkék nagyon teteszenek, de a vászon már nem. Annyira robusztusnak tünik és ráadásul a gyönyörü szappanjaid sem látszanak ki belölük, pedig sokszor a látványuk is már csodálatos! Valamilyen könnyed, áttetszö, fátyolszerüt tudnék elképzelni.
Zsuzska

csutkailda írta...

Szeretem, ahogy örülsz , ahogy törekedsz az esztétikumra, tökéletességre. :)))
Még olvasni is olyan jó!

verus írta...

Nekem is tetszik az új címke! Amit Zsuzska írt az is elgondolkodtatott, nem próbálnál ki mondjuk natúr lenvásznat? Esetleg géz jellegű anyagot?

kinga írta...

Bevallom, én szerettem a kis lifegőst :)

Esthi írta...

Én is a lifegős mellett tenném le a voksom, és valami könnyedebb anyag nekem is jobban tetszene. :)

A.C.E írta...

Sziasztok!

Köszönöm a véleményeket! :) Jó, hogy nem vagytok egyenízlésűek! :)
Ha tud valaki olyan anyagról ami könnyedebb, fátyolszerű, de azért van tartása, mert ugye az nem túl szép látvány, ha megkötött rész felett lefittyed a fenti része, azért némileg farm jellege is van /mert nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy az én szappanjaim farmszappanok és nem állna jól nekik a "baby-doll", ja és az sem baj, ha nem drágább, mint a mostani csomagoló anyagom, mert mostanában nem szeretném emelni az árakat és én sem bírok el több költséget! :)Szóval, ha van ilyen anyag, lehet, hogy lecsérelem a vásznat, én nem találtam még ilyet! :) /na jó, egyet találtam, ami ugyan drágább, tehát áremeléssel járna és jobban is gyűrődik, de már majdnem jó lenne és ez a tüll.

Monika írta...

A jelenlegi zsákanyaghoz nekem jobban tetszik a lifegős kis címke,sőt odavagyok értük!:)
A rávasalós címke is nagyon tetszik-mert azt utána fel tudnám használni kis valami varrásához-,de szerintem sem erre a zsákocskára illik,hanem pl.vastagabb molinóra.Többfajta vastagságút lehet kapni.
Bocsi,de ha már így megkérdeztél minket....:)

A.C.E írta...

Szia Mammka!

De jó, szeretem a konkrét ajánlatokat. Ezzel a "molinóssal" csupán csak annyi a gondom, hogy a szót ugyan hallottam már, de fogalmam sincs milyen ez az anyag, ha beütöm a gugliba, sok-sok reklám cég molinós reklámja jelenik meg, tehát az már biztos, hogy a vasalt cimkék jól néznének ki rajta! :) Szóval, ha tudtok, légyszi segítsetek, hol láthatok ilyen anyagból készült dolgokat és hol lehet kapni, köszi!

Julika írta...

Szia Eszter ! A rávasalós cimke nagyon tetszik, de a lifegős is jól néz ki. De ahogy egy páran jelezték ez a vastagabb anyag nekem sem jött be igazán. A nagyon finom szappanjaidhoz durvának hat.

anyahajó írta...

A molinóhoz (vagy akármilyen vászonhoz) még annyi jutott eszembe, hogy megoldható az alaktartás, ha kikeményíted. Dm-ben kapható olyan folyékony keményítő, amivel nem kell sokat vacakolni, és nem is nagyon merevre keményít, épp csak hogy tartást ad, ha pár perces beáztatás, szárítás után rávasalsz.
Amúgy már korábban is gondolkoztam ezen a csomagolás dolgon, mert bevallom, szívesebben veszek minél kevésbé csomagolt termékeket. Nekem szimpatikus lenne az is, hogy újrahasznos anyagba csomagolsz, pl kiszuperált pamut férfiingek anyaga tökéletes. A különböző minták, színek meg illeszkedhetnének a szappan fajtájához. Esetleg foszlás ellen körbe lehetne cikkcakkolni géppel, ez gyorsan megvan és egy újabb diszkrét dísz. Persze nem tudom, más ehhez mit szólna, de szerintem van egy kör, akik számára az újrahasznos csomagolás egy újabb vonzerő lenne. (Ha még kell valami egyáltalán a szappanok vonzereje mellé)
Cimkéből én egyértelműen a fityegősre szavazok.

A.C.E írta...

Kedves Anyahajó!

Köszönöm véleményed, de sajnos nincs időm a csomagolóanyag bárminemű plusz előkészítéséhez, már így is rengeteg időm megy el a csomagolásra! Az újrahasznosított férfiingeknek azt hiszem a kedves higiéniára olyan nagyon ügyelő hatóságunk nem nagyon örülne, még ha mosottak lennének is! :) Sajnos ilyen dolgokra is oda kell figyelnem, ez van! Legszívesebben kézi horgolt, kikeményített csipkébe csomagolnám a szappanjaimat, de azt hiszem, kicsit többe kerülne a körítés, mint maga a szappan!

anyahajó írta...

Uppsz, az ANTSZ-re nem is gondoltam. Egyébként az a most felrakott képed az organzával nagyon szép, a simára és a gyűrtre adom a szavazatomat :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...