2009. augusztus 30., vasárnap

Kézműves fa, kerámia szappantartót szeretnék



Mivel úgy tűnik ezentúl borotva szappant is készítek /szerintem egész jó visszajelzések jöttek a kedves tesztelőktől :)/, ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálok egy szép kerek férfioldalt is szerkeszteni a honlapomon. Természetesen nem csak az a célom vele, hogy még több olvasnivalója legyen a hozzám látogatóknak, hanem /legalábbis ez a tevem/ mindent megtaláljanak egy helyen, ami csak kellhet a borotválkozáshoz! Most egy felhívással fordulok hozzátok kedves kézműves blogbarátaim, olvasóim:




Van-e köztetek olyan aki
- kerek kerámia /füles, illetve anélküli/ szappantartót
- kerek fa /füles, illetve anélküli/ szappantartót tudna nekem készíteni, jó minőségben /férfias és nőies változatban is/ megfizethető áron?


/esetleg kecskefejes? :)/


Sajnos nem tudom előre megmondani, hogy mennyire lesznek majd kellendőek! Mindenesetre azt szeretném, ha az én kézzel és persze szívvel készített szappanjaimhoz ugyanilyen módon készített szappantartót kaphatnának a vevőim!



Természetesen, ha ismertek olyan kefekötőt aki járatos a borotvapamacs készítésében az ő ajánlatát is várnám!
Ha van más anyagból készült szappantartó ötletetek, azt is szívesen venném! /műanyag kizárva :)/

9 megjegyzés:

kinga írta...

Szia Eszter!

Én az egyik ismerősöm tudom ajánlani. Nem tudom, hogy mennyiért, meg hogy egyáltalán készítene-e ilyesmit, de talán egy próbát megér. Én nagyon szeretem az alkotásait. Ha másért nem, már ezért érdemes megnézni:
http://www.czekmany.hu/index.php

Katuska írta...

Az erre tévedő,és a blogot olvasó kézműveseknek!
Egy vásárló már van!!!Szeretnék Esztertől szépséges szappantartót vásárolni a szappanjaimhoz:pléhből,fából,kerámiából!!!!!

Scofield írta...

na végre! férfioldal és a képen látható kék és mázas, na meg fülest én is vennék rögtön, mert hát nekem még van egy családi borotválkozó szappanom!:)

A.C.E írta...

Köszi Kinga! Tényleg szépek a munkái, nekem leginkább a mécsestartói tetszenek!

Szia Sárkányom! Ha meg lesz szólok, jó?

Szia Scofield! Nekem is a fentiek tetszenek a legjobban! :) Remélem lesz olyan, aki valami haszonlót tud készíteni nekünk!

Névtelen írta...

kedves Eszter! a blogomon van az Ügy linkje. Nemtudom, ők esetleg szóba jöhetnek-e? Nem hibátlanok az alkotásaik, illetve nekem tökéletesek, de nem tudom ezt ki, hogyan tudja tolerálni...

A.C.E írta...

Szia ZsuKa! nem kaptad meg a levelemet, amiben érdeklődtem, hogy van-e mód tőlük online rendelni? Nekem speciel tetszenek a munkáik! Mi az, hogy nem tökéletesek? Mi a gond velük?
Puszi

Névtelen írta...

Hú ez a tetős változat nekem is nagyon tetszik nekem is jajaja:):):)

Névtelen írta...

Szia Eszter,

nem kaptam meg a levelet, de nem hiszem, hogy lehetne on-line rendelni.
A héten, de legkésőbb a jövőhéten szeretnék elmenni hozzájuk, mert közelegnek bizonyos szülinapok és névnapok... meg már nagyon vágyom egy kis elcsábulásra is :)... kérdezek Neked mindenfélét, jó?

A.C.E írta...

Szia ZsuKa!
Köszönöm, de időközben jelentkezett egy kedves blogbarát keramikus is, jó lenne ha tőle kapnám a szappantartókat! :) Azért nagyon köszönöm, hogy segíteni akartál, kár, hogy olyan messze vannak tőlem, mert szívesen vennék tőlük egy-pár dolgot!
Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...