2009. augusztus 19., szerda

Szappan-kaland, avagy motoron száguldó, majd Amerikába repülő szappanom :)



Tegnap egy kedves hűséges vevőm hívott, hogy tudok-e neki nagyon gyorsan küldeni a szappanjaimból, mert vasárnap visszarepül Amerikába a testvére és nem szeretné ezt megtenni a megszokott kecsketej szappanjaim nélkül. Hát küldtem volna én nagyon szívesen, dehát a posta még a tesó kedvéért sem lett volna hajlandó az ünnep alatt dolgozni! Szomorúan tettük le a telefont, majd félóra múlva újabb hívás: "azt mondta a tesóm, hogy holnap motorra ül és igaz, hogy 230 km.-t tesz meg a szappanok miatt, de akkor is azokkal megy vissza Amerikába!!! "
Nem tudom, hogy el tudjátok-e képzelni milyen érzés kerített hatalmába, amikor ezt meghallottam! Valami ilyesmi :))))))))))))))
Aztán vártam a harmadik hívást, mert szinte biztos voltam benne, hogy átgondolva a dolgot, jön a stornózás! Ehelyett ma kora délután motorzúgás hasította ketté kisfalucskám szieszta csendjét és három dögös moci állt meg a ház előtt! Eddig is sejtettem, hogy jó fejek a motoros srácok, de azért voltak kétségeim a válasz felől, mikor megkérdeztem, készíthetek-e majd egy-pár fotót róluk, a mocikról és a szappanjaimról. Szóval bebizonyosodott, hogy tényleg belevalók, íme a bizonyíték!






11 megjegyzés:

verus írta...

:)) Meg sem lepődöm, már én sem bírnám a szappanjaid nélkül!) Látom a fiúk is "betankoltak"!

Christine írta...

Valoban nem kene meglepodnod. :-)) Egy ideje olvasgatlak es bizony en is ott tartok hogy tavolsag ide vagy oda de kiprobalom a szapanjaidat.

Taurus írta...

Tiszta romantika! Hogy az ember mire nem képes, ha szerelmes (most éppen valamibe:))

Névtelen írta...

:) Tök jó!
Megkaptam a csomagot! Nagyon szépen köszönöm, még nem tudtam végig élvezkedni, csak láttam hogy a gyerekeim átvették! Nagyon köszi!

csutkailda írta...

Eszter, HÍRES LESZEL!!!!:)))
Akár akarod, akár nem.
Barátkozz a gondolattal!!!!!!

Monika írta...

Fantasztikus!!!! Írtó jók a képek!!!!
A másodszülött fiam is motoros,sőt az egyik gyerekkori baráétja is,de most hallottam szomorúan,hogy több ezer km után elcsúszott egy körforgalomban a motorral.Hála Istennek nincsen nagy baja a fiúnak,de a motornak igen.
Pedig mióta a fiam is motorozik,beleszerettem a járgányokba,és naná,hogy a szappanjaidba is!!!!!!!!:)))

Edit írta...

Ez nagyszerű érzés és nagyszerű élmény lehetett egyben! :) Igazi elismerés a szappanjaidnak, gratulálok! :)

Ja, és a képek szuperek.

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok, a fiúk és a szappanjaim nevében is!!!! :)

Katuska írta...

Már én sem bírnám ki a szappanjaid nélkül!!!!
Nagyon köszönöm a csomagocskádat!!!!

Ibcsy írta...

Tényleg igazi boldogság lehetett:-) A szappainjaid pedig szuperek, megértem őket!

Kryx írta...

Ez nagyon jó sztori!!! És ilyenkor érzi azt az ember, hogy megéri csinálni, amit csinál. :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...