2009. március 18., szerda

Megszépülve, új névvel!



Nem hagyott nyugodni, hogy bekerült egy-két enyhén szólva nem túl szép szappan a többi szappanom közé, így úgy döntöttem ezt a képen látható formát választom az új fajta szappanomnak is. Így már jobban tetszik, igaz, hogy ezzel a megoldással a luffa egy vékony szappanréteggel takarva van. A tetejüket jócskán megszórtam durva Holt-tengeri sóval, szóval amíg előbukkan a luffa addig is masszíroz ez a szappan, ennek érdekében alakítottam ilyen egyenetlenné a felületüket is.



A nevét köszöni szépen Tauriunak "borókás-masszás kecsketej szappan", de mivel a többiek névadása is nagyon tetszett, így Hunszil, Mammka és Limara is várhatja úgy 2 hét múlva a postást! Zsuzska veled mit csináljak? Ausztriába csak nem küldeném ki ezt az egy szem szappanocskát, azt hiszem a postai díj nem lenne egy olcsó mulatság. Nics véletlenül Magyarországon egy olyan ismerősöd aki örülne egy ilyen még kezdetleges, kissé csúnyácska, de azért finom szappannak?

A másik változás, amit emiatt az új fajta szappanom és az algás miatt beiktatok az, hogy eddig a Holt-tengeri ásványost, a Holt-tengeri iszapost "tengeri szappan" fajtába soroltam, ezentúl ezek, plusz az algás és most már a masszás szappan "spa kecsketej szappan" néven gyűjtödnek egy csoportba.
Remélem ez a szappanom is elnyeri majd a natúr szappanok kedvelőinek tetszését!

Szép, tavaszi napot kívánok minden kedves olvasómnak!

9 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Eszter, hogy Te milyen aranyos vagy!!! Erre a megoldásra nem is gondoltam, de nagyon hálás vagyok érte. Kérlek, küldd el a szappankámat a növéremnek: Tóth Istvánné, Székesfehérvár, Radványi utca 3. 8000. Gyanítom, hogy fog még Töled rendelni, mert ö olyan, hogy értékeli az ilyen termékeket!
Még egyszer köszönöm!!!

Taurus írta...

Teljesen meghatódtam! Nagyon köszönöm Neked!
Látom te is az a típus vagy aki a tökéletesre törekszik. Így tényleg szebb, egységesebb, illik a többihez is, a 'spa' meg tényleg telitalálat. Gratulálok és mégegyszer köszönöm!

A.C.E írta...

Szia Tauriu!

Hát igen a keresztanyai szerep, ugyebár! :)
Az a cím, ami meg van nálam az a Tied, vagy az édesapádé? Szeretnél klubtag lenni a klubomban? Küldjek meghívót?

Puszi: Eszter

Limara írta...

jaj, de kedves vagy! Teljesen meghatódtam, de lelkiismeret furdalásom is van. :))

A.C.E írta...

Limara!

Miért, mit tettél? Rosszalkodtál? :)

Taurus írta...

Igen! Légyszi küldj meghívót!
Az én címem az, előre is köszi.

Keresztanyu:)

Daisy Soap Girl írta...

This is beautiful. Nice work.

A.C.E írta...

Thank you Daisy!!! :) You're kind!I like reading your blog!

Hunszil írta...

Hűha !
Köszönöm, bár az én keresztanyai minőségem hát hagy kívánni valót maga után :)
Szerintem jó nevet találtál a szappankáidnak- szívből örülök és nagyon megtisztelő köszönöm.
Már nagyon várom, a sógornőm a speizolt készleteim nagy részét elvitte, úgy hogy hamarosan jelentkezem az utánpótlásért is :)))
Mégegyszer köszönöm!!!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...