2009. március 28., szombat

Kleopátra kecsketejes fürdője



Hát nagyon ügyesek vagytok, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kitaláljátok, hogy mi a manó lehet az a tegnapi képen, de mivel Kiseri , Zsuzsi és Csutkailda már is összehozták a megoldást, elárulom, hogy egy új termékemről van szó, egy igazán fincsi kecsketejes, Holt-tengeri és Epsom sós fürdősóról! Akit bővebben érdekel, információk a honlapomon olvashatóak róla a "spa" termékei
mnél. Honlapom

Szép, napsütéses napot kívánok Nektek, aki dolgozik, annak meg kitartást!


6 megjegyzés:

Julika írta...

Eszter ! Látom mindig valami újat alkotsz a mi örömünkre is. Sok újdonság született most rövid időn belül. Gratulálok !

Taurus írta...

Egyszer egy Wellness hotelben munkahelyem jóvoltából benevezhettem egy kecsketejes hidromasszázs kádfürdőre. Úgyhogy én maximálisan értem mit is imádott ebben Kleopátra.
Ezentúl otthon is elérhető mindez, hurrá!

A.C.E írta...

Szia Julika!

Tudod úgy van, hogy hála Istennek a munkám a hobbym is, így a szabadidőmben sokat foglalkozom azzal, hogy mit lehetne még jobban, még szebben csinálni és lesben állok a külföldi újdonságoknál, aztán végig gondolom, mi az amit én is meg tudnék valósítani belőlük, kiszelektálom azokat amiket nem szeretnék a polcaimaon látni /pl. gyönyörűséges mesterséges színezékes szappanokat, vagy nagy lehetőségeket adó glicerin szappanokat, mert ugyan nekem is tetszenek ezek az átlátszó szappanok, de többre tartom kecskéim tejének áldásos hatását, még ha így sokkal kevesebbek a díszitési lehetőségeim.
Köszönöm a gratulációt!!! :)

A.C.E írta...

Kedves Tauriu!

A masszást csak a pont Te általad elkeresztelt borókás-masszás szappanommal tudom csak biztosítani, de azt garantálom, hogy a fürdősóm van olyan jó, mint a wellness hotelben! Tegnap előtt én is ezt a párosítást használtam és azt hiszem kifogom találni, hogy lehet ezt a sót a zuhanyzóban is használni, mert rendszeresen kellene használni, annyi időm meg nincs, hogy minden este kádfürdőzzek! :)

Puszi: Eszter

Jennifer írta...

I wanted to stop by your blog and say thank you for your kind comment you left on mine not long ago. I just figured out you have a translator on your blog so I can read most of it now. I always enjoyed the beautiful pictures of your soap and goats though.

A.C.E írta...

Dear Jennifer!
I like reading your blog, to look at your beautiful goats! You like your animals very much, than i!
I wish you for many of your joys and little to be your sadnesses with them!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...