2009. március 27., péntek

Minek nevezzelek?

Tippeket kérnék tőletek, mi lehet ez szerintetek!



5 megjegyzés:

Erika írta...

Ez valami olyan szappanféle, ami darabos és a zsákban oldódik fürdéskor és így nem potyog? Ezt jól megfogalmaztam így éjféltájt...

A.C.E írta...

3-ból 2 az igaz! Gratulálok! Az helyes, hogy darabos és fürdéshez lehet használni, az viszont nem, hogy szappan!

Puszi: Eszter

N.Zsuzsi írta...

Egy mini ufo teteme.
Egy kismadár múmiája.
Papucs orrán pamutbojt.

:))))))))))
Vagy fürdősó-féle, esetleg némi zabpehely egy kis narancsvirággal?

csutkailda írta...

Én babát látok benne.Igaz, hogy én mindenben azt látom.
Talán fürdősót tartalmaz a zsákbaba...?

A.C.E írta...

Szia Ilda?

Én azt a nevet adtam neki, hogy kontyos baba, de lehet, hogy pártást kellett volna, sajnos nem értek hozzá, de kérem a véleményedet, mert Te aztán otthon vagy babák terén! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...