2009. március 16., hétfő

Keresztszülő kerestetik!


Az előbbi posztomat olvasva rájöttem, hogy nem lesz ez így jó!

Mármint kicsit hosszúnak tűnt a címe. Ez még nem is lenne baj, de az már kevésbé szerencsés, hogy az tulajdonképpen egy szappanom neve!

Szeretném megkérni kedves olvasóimat, hogy keressenek egy böcsületes nevet szegénykéimnek, a posztban leírt személyiség jegyek, valamint a fotók alapján! :)

Természetesen a leendő keresztszülőnek ajándék is jár, övé lehet egyike az általa megkeresztelt újszülötteknek! :)

7 megjegyzés:

Hunszil írta...

LUBOTEÁS- az én névkreálmányom :)
LUfás, BOrókás, HOLT tengeri, ÁSványos na mit szólsz? :)))))))))))))))))))))))))))

A.C.E írta...

Szia Hunszil!

Köszi a keresztelést, megkérdeztem a gyerekeket, vélemény:

"Jópofa név :), de azt hisszük, aki ezt olvassa, azt hiszi, hogy tea van a bennünk, pedig az speciel nincs! :)"

Én annyit tennék hozzá, hogy ne haragudj rájuk, kissé nyűgösek mert már nagyon várják a nevüket! :)

Puszi: Eszter

Zsuzsi írta...

Szia!
én a BOSZI-szappan nevet javasolnám, a boróka és a luffa-szivacs miatt. No meg van ebben a Te müvészetedben egy jó kis adag fehér-boszorkányság is!!! Zsuzska

Monika írta...

Én egyszerűen: borókás-luffa kecsketejszappan nevet gondolom,mert ebben a lényeg benne van és érthatő.A kiegészítéseket úgyis leírod a temékismertetőben.Vagy boróka-luffa kecsketejszappan.
Pussz! Biztosan remek lett és nincs is baja a külcsínnel.
Monika

Taurus írta...

A luffa miatt a masszázs lehetőségét jelezném a névben. Ha készül ilyen másfajta olajjal, akkor a borókát is beletenném a nevébe, egyébként nem. 1.Borókás masszázs kecsketejszappan 2.Ásványos masszázs kecsketejszappan

Mary Humphrey írta...

Beautiful goats!

Limara írta...

Újjászületés szappan! :))

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...