2009. július 18., szombat

Formabontás


Azt hiszem nagyon megszerettem ezt a rózsa formájú szappanomat, szeretném ilyennek és szív alakúnak látni az összeset! Mit szólnátok hozzá, ha lecserélném a kerek formát ilyenre, tehát lennének a kerek formájúak helyett kb. ugyanolyan súlyú rózsa formájú szappanjaim és a kisebb szív alakúak? Nem csak a külcsín miatt gondoltam erre, hanem azért is, mert akkor minden fajta szappanomat lehetne dörzsisen is használni, meg simán is, vagyis a szirmok felöli oldal elég sokáig tud rücskös felületével masszírozni fürdés közben, de ha valaki megsem szeretné ezt, szépen belesímul a tenyérbe a szirmok felöli rész és akkor fürödhet a sima felülettel!
A "formabontás" miatt a receptek és a szappanok árai nem változnának egy fikarcnyit sem!

Mi a véleményetek?

10 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Nekem a kerek nagyon bejön,de a plusz dörzsi is jó lenne.

Unknown írta...

Finomaknak néznek ki, mint a bonbonok!
Nekem így is tetszenek, ( nemrég ajándékba kaptam levendulásat a barátnőmtől) nagyon elégedett vagyok a kerekkel is.
A kerek egyszerű forma talán természetesebbnek érződik első pillantásra, ugyanakkor meg hétköznapibb is.
Ezek a csodaszép formák nekem ünnepibb hangulatot sugallnak, ezért ha valami különleges alkalomra ajándékoznám biztosan közülük választanék.
Szerintem tartsd meg mindegyik formát.

Monika írta...

Gyönyörűek!!!!
Eszter: téglalap alakú szappant is készítesz? Olyan jó hagyományosat....:)

Monika írta...

Eszter! Vissza az előző hozzászólásom,hiszen az Art szappanok téglalap alakúak.
Vicces,de az első szappanbugyrom téglalap alakú szappanra lett horgolva,ezért kérdeztem.:))))))Meleg van....:)

Névtelen írta...

Szia Eszter, nekem tetszik a dörzsis-rózsás ötlet!
:) szép napot!

Névtelen írta...

A Dorci jányommal nézzük együtt a blogodat, itt csüng a hátamon, s mivel olvasni még nem tud csak egy kérése van: anya süssé nekem is olyan csokis, csokiszivecskés, csokisrózsás, diószsives sütiiit:)))))))

Katuska írta...

A kerek szappanok olyan tenyérbe símulóak!Ezek a formaszappanok pedig a tartalmat felöltöztetik.Olyan ez,mint mikor az okos lány felvesz egy szép ruhát:kívánatossá válik.

A.C.E írta...

Köszönöm a véleményeket, nem igaán tudom mitévő legyek, mert ha mind a két formát megtartanám, valószínű, hogy én már nem férnék el a konyhámban! :) Na jó, majd kialakul! Úgy sem a forma a legfontosabb a szappanjaimmal kapcsolatban, csak úgy szeretnék minél jobbat, szebbet adni! :)

Puszi Nektek és szép vasárnapot kívánok!

Névtelen írta...

Nekem is nagyon tetszenek, igazi bonbon különlegesség. Szerintem gyönyörű. Sőt, érzem a bounti illatát. A csoki nagyon jó hatással van a bőrre, saját tapasztalat, én szájfényként használom, jó minőségű vajjal elkeverve. A kókusztól, meg oda meg vissza vagyok szintén. Na most a kettő párosítása és a rózsa forma, az már tuti. Ötlet: lehet kapni a nagyobb multikban a háztartási részlegen igazi dr. otkeres puding formát. Szerintem nagy ötlet. Amit múltkor mutattam, tudod a saját első szappanom, de szerintem az utolsó is, lábfürdőnek használom. Mivel bordák díszítik, ezért, ha rátesszük lábáztatás céljából a lábunkat, dörzsölgetni lehet vele a lábon található akupunktúrás pontokat, idegvégződéseket. Én csokit és narancs olajat használtam fel hozzá és nagyon finoman esik egy ilyen negyed óra:)

Zsófi írta...

Hozzá kell szólnom, mert nagyon jó! De muszáj mindkettőt megtartani, elvégre nme minden egyednek való rózsa meg szív alakú szappan:) Amugy nem tervezel egy igazi gyerekeknek való szappankollekciót? Mármint olyat, ami formában és illatban is gyerekeknek való. Bár ha úgy gondoljuk, a csokis már eleve az:) De most valami igazán kölykösre gondolok, ami gyerekajándéknak lenne kiváló. Ez egyenlőre csak egy kósza ötlet..;)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...