2009. július 17., péntek

Újabb hála poszt

Úgy látszik időről, időre eléritek kedves Lányok, hogy hála posztokat kelljen írnom! :) Mert lássuk csak mi történt ez előző megírása óta és természetesen csak arról tudok beszámolni, amit megtapasztalok, jól tudom hogy vannak akik akár csak egy elejtett mondattal, vagy akár hosszas méltatásával viszik jóhírét szappanjaimnak! Először akkor nekik köszönöm meg a segítséget, amit munkámhoz nyújtanak. Hihetetlen bonyolult kapcsolati hálózat nyomait vélem felfedezni egy-egy megkereséskor, mikor is úgy indul a beszélgetés: "hallottam a szappanjaidról z X.Y. használta őket, aztán ő ajánlotta a barátnőjének, aki aztán elmesélte a szomszédasszonyának milyen hatással voltak a szappanok a bőrére, na ez a szomszédasszony az én sógornőm és hát akkor most én is szeretnék ........ :))" Hát nem szép? :)

Aztán jöjjenek a konkrétumok:

Ugye emlékeztek még a nagy névadási ceremóniára, amivel az új szappancsaládom nevét kerestük közösen? Végül is Éva nyerte el az ajándék szappanokat az Arteszter névvel! El is küldtem neki nyereményét és azóta rendelt is tőlem még hozzájuk! Aztán ma szép borítékot hozott a postásunk, feltűnő volt, hisz nem vártam semmilyen levelet és amiket ugye nem várok, tudjátok azokat, amellyek azokat az utállatos sárga-pirosakat tartalmazzák, felismerem! Kibontottam, hát Éva küldte és egy aranyos levél kíséretében ezeket találtam benne!


Én elképzelni sem tudom mennyi munka lehet egy ilyen pillangót elkészíteni, de hogy nagyon szép az biztos! :)


A szív meg millió kis virágból áll.


Haláli jó fej a kacsa is, ahogy éppen a délutáni pihenőjét "üli". :)


Na és ki az én kedvencem, na ki? :)

Nagyon köszönöm Éva, remélem Te is legalább annyi örömöt találsz az én általam készített szappanokban, mint amekkora örömet okoztál ezekkel a kedves "filigránokkal"!

Egy másik kedves vevőm és egyben rendszeres olvasóm, Magdi meg azzal lepett meg, hogy fényképpel dokumentálta, hogy 10 nap alatt milyen javulást hozott levendulás kecsketej szappanom a napallergiás bőrére!


Szerintem vagytok olyan empatikusak, hogy el tudjátok képzelni, milyen érzés lehet egy ilyen fotót látni nekem! Nekem aki úgy készíti a szappanjait, hogy persze szeretne ebből a tevékenységéből megélni, de azért az is nagyon fontos számára, hogy ha tud segítsen szappanjai által különböző bőr problémákkal küzdő vevőin! Hát szuper egy érzés, elárulhatom!! :) Arról nem is szólva, hogy Magdi is áttételesen jutott el hozzám és már úgy kezdte a szappan használatát, bízott annyira benne, hogy elkészítette az "előtte" fotót, sejtve, hogy az" utána" fotón gyógyult bőrét tudja majd mutatni!

Hálás vagyok Neked Erzsi a megelőlegezett bizalomért és a fotóért is! Köszönöm!

Aztán amikor segítséget kértem a bugyrokkal kapcsolatban, akkor is számíthattam Rátok, sokatokra! Köszönöm!
Aztán és ez is annyira mélyen megéríntett, hogy internet vonal hiány ide, vagy oda, muszáj volt megírnom ezt a posztot! Ma felhívott Csutkailda, csak azért mert szomorúnak tűntem az egyik megjegyzésem alapján! HÁT KELL ENNÉL TÖBB? Ti már majdnem a második családom vagytok, sőt :( !

Egy szónak is száz a vége: KÖSZÖNÖM!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves Eszter!
Örülök, hogy tetszettek a filigránok, nagyon szeretem ezeket készíteni. A szappanjaid pedig egyszerűen csodálatosak.

csutkailda írta...

Nem csoda, hogy szeretünk, hiszen Tőled is ezt kapjuk! :)))
Puszi!

Névtelen írta...

:):):):):):)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...