2009. július 3., péntek

Kedves horgolós-kötős blogtársnőim!




Van-e kedve és szabad kapacitása valamelyiteknek szappan bugyor készítésre? A lényeg: fehér Honleány fonalból 2 szálasan laza, illtve lukacsos mintával megkötött, horgolt szütyőkre lenne szükségem, mert nekem nincs rá időm és ha még ez nem lenne elég indok, hogy Benneteket kérjelek, hát inhüvely-gyulladást kapok a kötéstől. Ez azért vicces, mert régebben egész napokat képes voltam kötni, hiába, öregszem. Mivel láttam, hogy nem tudom teljesíteni a megrendeléseket, hát levettem a honlapomról és a Meskáról is. Az érdeklődés viszont maradt, így eleinte csak egy pár darabra, de szükségem lenne bugyorra!! Arra gondoltam, hogy akinek van kedve hozzá, megköt egyet, felrakja a képét a blogjába, ad egy árajánlatot, hogy mennyiért tudná nekem elkészíteni darabját, én meg azét akié legjobban tetszik megveszem tőle és pluszban még egy pár darabot. Kérem, hogy csak az jelentkezzen, akinek nem gond, ha még sem jön össze a vásár, mert nem az ő bugyra lesz a "befutó", /hisz ha nem egy valaki fog jelentkezni, ez elkerülhetetlen!/ el tudja használni, vagy elajándékozza! Nincs szükség bonyolult mintákra, egyszerű, tiszta, szép munka a lényeg.

Várom a jelentkezéseket, sőt ha van valakinek ötlete, véleménye van, azt is!
A részleteket még nem dolgoztam ki teljesen, de most hogy jött egy újabb megkeresésem ez ügyben, gondoltam : hát vannak nekem szépen kötő, horgoló blogtársnőim is, hát szólok nekik!!! :)



Valami ilyesmit várnék, de ha szebb, az sem baj!

29 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Nem tudom hogy van ez, de valahogy mindig megtalalod a helyes hangot:-)
En most csak otletet mondanek. Talan lattad, a szappanjaidat en is ilyenben adtam az ovoneniknek es amit csinaltam az egy kicsit `durvabb` nem pihe-puha pamutbol volt, hogy olyan maszirozos legyen. Egyebkent ezek egyszeruen `kellenek` a szappanjaidhoz:-)

Scofield írta...

nekem lenne, de nem tudok se horgolni , se kötni:)

A.C.E írta...

Kedves Kicsoda!
kötöttem én is már dörzsis bugyrot, klassz is volt használni, de mikor még harmadnapra sem száradt meg, akkor kidobtam. Egyedül a szizál az, ami megszárad hamarabb, de egyszerűen nincs rá időm, hogy beszerezzem. Nem mindenki szereti a dörzsis bugyrot, sőt van akinek a fent leírt is kemény fürdéshez, neki megkötöttem egyszálasból, de sűrűbb mintával, mert egyszálasan elég hamar kinyúlik! Szóval ha valaki szizállal is tudna nekem kötni, jó lenne, de más anyag anyag nem jó. Azonkívül színes sem lehet, mert szép mintázata tud lenni egy-egy fürdés után a kádnak, vagy a zuhanyzó aljzatának! :)

A.C.E írta...

Szia Scofiel!

Te csak maradj a főzőkanálnál, csuda dolgokat művelsz vele!!! de ha gondolod, szerintem meg tudnád hamar tanulni! :)

Erika írta...

Nem akartam jelentkezni, nehogy elvegyem mástól... de ha nincs senki, szívesen segítek! Nekem nagyon bevált rongycsíkokból is.

A.C.E írta...

Köszi Kiseri! A rongycsíkos mikorra szárad meg? Nem vagyok én semmi jónak elrontója, ha abból is klassz dolgot lehet csinálni, nekem az is jó, de ha azok a csíkok, már használt dolgokból lettek készítve, lehet, hogy nem lenne túl higiénikus másnak így ajánlani. Persze más a dolog, ha saját használatra lesz készítve. Viszont mivel, már visszatérő vevőim is vannak bugyorra, például a párjának is szeretne kérni az egyik kedves vevőm, így mindenképpen kellene a megszokottra, vagyis olyanra, mint a fent leírtak!

Kíváncsian várom munkádat!

Puszi!

Anice kötős blogja írta...

Tudod, ez a versenyeztetős egy kicsit ijesztően hangzik, mert ha nem tetszik az rosszul esne, akármelyikünknek.

Scofield írta...

Eszter köszi:) nem lenne pasis egy kötőtűvel a kezemben blogolni:)

A.C.E írta...

Szia Anice! Sajnálom, hogy így érzed, lehet, hogy mégis inkább a Meskára kellett volna felrakni óhajomat a "kívánság dobozba"? Hm, lehet, de eszembe jutott, hogy vagytok Ti, gondoltam úgyan nem nagyon ismerlek még Titeket, de előbb Benneteket kérdezlek meg! Tényleg sajnálom, ha nem azt lehetett kiolvasni a szándékomból, ami valójában ennek a posztnak a megírásához vezett.

A.C.E írta...

Scofield, mi a pasis manapság? Vadászni, tüzifát beszerezni? Én biztos aranyosnak tartanám azt a képet, ami akkor készülne rólad, amint éppen a kedvesednek kötsz egy sálat, mondjuk!

Anice kötős blogja írta...

Tulajdonképpen, kedvem mindig van mindenfélét kötni, így én is kipróbálom a szappan-táskát, ha tetszik, ha nem ;). Hétfőnél előbb viszont nem tudok mutatni smmmt, ha nem baj.

Elképzeltem egy szexi pasit kötőtűvel a kezében és jó vigyorogtam, de Amerikában vannak, az biztos.
Nem tudom a más férfiak mit szólnak, de az enyém szeret együtt betonozni, de együtt kötni nem.

A.C.E írta...

Kedves Anice!

Semmi gond, azt igértem, hogy 2 hét múlva lehet újra kapni a bugyrokat. Azt hiszem Ti mind tudtok olyat kötni ami tetszene nekem, de jó lenne, ha olyan valakitől kapnám a bugyrokat, aki rendszeresen képes kis eltérésekkel, hasonló szütyőket készíteni. Úgy látom közöttetek van olyan aki álomszép dolgokat tud alkotni, de nincs kedve megkötni a harmadik ugyanolyan bugyrot. Szóval én inkább ilyen eltérésekre gondoltam, mikor azt mondtam a legjobban tetszőt szeretném kiválasztani.

Na jó, azért jó ha egy pasi a lefolyóval is elbánik, vagy éppen a fűszerpolcot is el tudja készíteni, esetleg :).

Erika írta...

Nekem meg az jutott eszembe, amikor a Zsernyákokban horgol vagy köt a vagány rendőr...emlékeztek? Apukám meg rendszeresen besegített anyukámnak a határidős hímzésekbe...:)
Hét elején én is jelentkezem!

Névtelen írta...

Szia Eszter!
Még nem ismerjük egymást, de én is szívesen jelentkeznék. Esetleg egy méretet tudnál mondani? A beszerzés nekem is csak hétfőn jönne össze, utána elkészítem, és felteszem a blogomba. Így jó lesz?

A.C.E írta...

Személy szerint nekem sokkal taszítom egy pálinkás üveg a férfi kezében, mint két kötőtű! :)
Oké, várom a jelentkezésedet! Szép hétvégét kívánok

A.C.E írta...

Szia Egérke!
A bugyor mérete: kb. 10-11 cm széles és 13-14 cm magas. Azért írom, hogy kb., mert egy-két mm-nyi különbség bőven belefér. Ha jól emlékszem 22-23 szem volt a szélessége.

Várom a Te jelentkezésedet is a hét eleji napokban! Szép hétvégét kívánok neked is!

Scofield írta...

Szerintem tök jó ez a tenderezés:) végül is legjobbat keresik:) akinek nem sikerül bent maradni az pedig legalább megpróbálta:) emléknek mindenképp jó :) hajrá csajok.

A.C.E írta...

Scofield, eltudom képzelni micsoda elánnal tudnál szurkolni, ha iszapbirkózásról lenne szó. Itt semmi más nem történik, minthogy segítséget kértem és hál'Istennek úgy tűnik kapok is! :)de azért kösz hogy buzdítod a lányokat.

gabcsap írta...

Szia!
Én a minap ilyet készítettem,szerintem megvalósítható lazább formában is,a megadott fonalból.
http://i235.photobucket.com/albums/ee188/gabcsap/page-17.jpg?t=1244897572

A.C.E írta...

Szia Gabcsap!

Kösz, hogy megmutattad bugyrodat, tetszik a munkád! A minta az én szütyőmnek nem kell, hogy csavart minta legyen, az egyszerű is megteszi :). A kétoldali megkötési lehetőség viszont praktikus lehet, mert ahogy fogy belőle a szappan, szorosabbra lehet kötni! Ezt az ötletet megtartom, ha nem baj!

Egyébként nagyon aranyosak a gyümölcseid, nagyon tetszenek! :)

Szeretném megkérdezni, mert nem írtad, szeretnél Te is szappanbugyrokat kötni Nekem, vagy csak meg azt akartad mutatni, hogy milyent készítettél?

Köszi és szép napot kívánok Neked!

gabcsap írta...

Szia!
Igen,szívesen kötnék,azért mutattam meg,hogy milyet készítettem már:) Indításképp.
A fehér honleány akkor elvárás,ugye?

A.C.E írta...

Szia Gabcsap!

Igen szeretném, ha abból lenne, mert az már kipróbált és bevált fonal! Még szizálból lehetne, ha tudna valaki abból készíteni nekem. Sajnos nem tudom hol lehet kapni!

Köszi a jelentkezésed, még Kiserit megvárom és döntök!

Erika írta...

De aranyos vagy, Eszter, rám ne nagyon várj... sajna nem lettünk még kész a lakásfestéssel, nem tudok a napokban se varrni, se horgolni...:(
A blogomban volt rongycsíkokból horgolt zsák, olyanra gondoltam volna a Honleányból, de ha van más jelentkező, tényleg ne várj!!!
Puszi!

A.C.E írta...

Szia Kiseri, rendben, akkor köszönöm, hogy segíteni akartál! De akkor is várnom kell még, hisz Anice is ígért bugyorbemutatót! :)

Puszi

kinga írta...

Szia Eszter!

Én is szoktam kötögetni, általában ilyen szütyőket:
http://cseresznyeslany.blogspot.com/2009/06/meg-mindig-kotes.html

Bár ilyen kis kötőset még nem csináltam, de ha gondolod, szívesen kipróbálom. Persze csak ha igényled :)

A.C.E írta...

Szia Kinga!

Köszi, hogy Te is segíteni szeretnél, de azt hiszem most egyenlőre van már "kötős-segítségem"! Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lehet még szükségem a Rád, így ha fenntartod jelentkezésed, eltenném szűkebb napokra! :)

Szép napot kívánok: Eszter

Névtelen írta...

Szia Eszter!
Csináltam egy újabb bugyorkát, feltettem a blogomra, bár ez nem sikerült olyan jól, viszont vettem fonalat,és abból készítettem.

Anice kötős blogja írta...

Szia!
Már vasárnap kipróbáltam cataniából a bugyor kötést, de igazad van, abból elég vaskos lett-most felraktam a megadott horgolócérnából készülteket.

Erika írta...

Hát lehet, hogy már elkéstem... de azért kukkants be hozzám, kérlek!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...