2009. július 3., péntek

Bounty



Bounty szigeti



kókusz pálmák kókuszával


elkészült a "Bounty szappan"! :)

Úgy vettem észre sok közületek a Gombóc Artúr /persze én is ebbe a társaságba tartozom! :)/

Most elkészítettem egy újabb fajta csokis szappanomat, hát persze, hogy kókusszal! :)
A kókuszt, lehet imádni, vagy utálni, de biztos, hogy nem semleges az ember vele szemben.
Én speciel oda vagyok érte, imádom az illatát, és mivel leginkább a tengerparti városok árusai jutnak róla eszembe, akik hűtött kókuszdarabokat árulnak, naná, hogy kedvenc! :) Szeretem a kókusztejet is, ebben a szappanomban az is van, mert nem csak inni finom, hanem a bőrnek is jót tesz a maga antioxidáns hatásával. Azonkívül remekül tisztít és puhává, simává varázsolja a bőrünket. De ha ennyi nem lenne elég a kókuszból, jócskán tettem bele kókuszreszeléket is. A csokiról és az ő hatásáról a bőrre most nem írok, szerintem már egész regény kerekedne ki abból, amit ebben a témakörben már leírtam!
Készült kerek formájú csak kókuszos szappanom is! Tudom, hogy már jó páran vártátok, de elég nehezen akart összejönni!

Hát akkor Gombóc Artúrok, lehet nyámmogni!!!



Más: A tegnapi alapanyag bevásárlói körutamról hazatérve nyilvánvalóvá vált számomra, hogy muszáj lesz árakat emelnem, na nem vészesen, de mégis. Így arra gondoltam készítek majd egy-két fajta szappanomból, lehet, hogy idővel mindegyikből kisebbeket, például ilyeneket. Ezek olcsóbbak lennének, sima celofános csomagolást kapnának, kis címkével!


Szerintem direkt azért találták ki azt a mélyedést ebbe a kis szívben, hogy én belepakoljak egy kis kamillát, levendulát, mákot, stb.









3 megjegyzés:

Cat írta...

Nahát, ez már tényleg kínzás :)
No nem az áremelésedre gondolok, mert annak nyilván oka van, hanem erre a kókuszos izémicsodára. :) Már akkor érzem az illatát, ha csak a képet látom. Simán elképzellek bonbonkészítőnek is, nem csak szappancsoda-gyártónak :)

A.C.E írta...

Szia Cat, gyere közelebb, megosztok veled egy titkot: ez visszavágás a gasztros lányoknak a plusz kilókért, amik azért vannak rajtam, mert nem elég, hogy leírják, persze jó részletesen, hogy milyen finomakat főznek, hanem "hűtőmágnes" :) képeket is készítenek az alkotásaikról! :)

erika írta...

Hűűű ez a kókuszos!! (egy jó "ismerősöm"--a férjem--kókuszimádó) --micsoda ötlet!!
A kis helyes szappanok igen nagyon találóak!! kösz Erika

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...