2009. július 27., hétfő

Kedvenc csoki /játék szappan nyereményért/ :)



Kitaláltam valamit! Ma elkészítettem a Bounty után a másik kedvenc csokim "szappan alteregóját". Arra gondoltam, aki kitalálja milyen csoki lehet az, kap tőlem egy szeletet belőle! Nem túl egyszerű feladat az óriási választékból rájönni, de hogy megkönnyítsem, minden nap adok egy ismertető jelet, ami talán közelebb vihet a megoldáshoz. Remélem mire "megérik" a szappanom, lesz megfejtő, akinek küldhetek majd belőle! :)
Ma még nem adok támpontot, hátha valaki így is kitalálja, mindenesetre neki akkor egy kalapemelés is jár a szappanszelet mellé!
Gomboc Artúrok előnyben!
Kezdhetjük?

26 megjegyzés:

Hunszil írta...

Kávés :)?

Szera írta...

Konyakos meggy?! Ha nem talált, ugye még játszhatok? :)

N.Zsuzsi írta...

Mars csoki? (karamellás)

Lente Julcsi írta...

Kapucíner?

A.C.E írta...

Sziasztok!

Nem, nem, nem, nem!!! Sajnos egyik sem! Bár a konyakos meggyet és a kapucínert szeretem, de nem az ő szappan megfelelőjük illatozik a szappankonyhámban! Szera, persze, annyiszor tippelsz, ahányszor csak akarsz!!!

Puszi

Anice kötős blogja írta...

Milkára gondoltam, vagy a fehér csokira.

A.C.E írta...

Szia Anice!

Szappanjaim alapvetően "milkák"! :) De ebben most nem csak a tej a lényeg benne!! :)Szóval nem a Milka

Lente Julcsi írta...

Mandulás?
Jajjj de szeretnék egy ajándékszappant!

A.C.E írta...

Julcsi, de aranyos vagy!! :) De hát még nem is tudhatod, hogy szereted-e? Lehet, hogy olyan, amit ki nem állhatsz!! Nem, nem mandulás. :(

Katuska írta...

Kávébab-darabos Tibi feketecsokiíííííííííííííííííííííííííííí!

Kryx írta...

Én is tippelnék, After eight????

Katuska írta...

pardon!!!!!!Kakaóbab darabos az a csokicsokicsokicsoki

A.C.E írta...

Hát kedveseim erre nem gondoltam, már is meg van a nyertes!! A kalapemelés már most jár, a nyereményére még egy kicsit várnia kell. Gratulálok Kryx!!! Igen, igen az én nagy kedvencem már nagyon-nagyon régóta az After eight csoki! A többieknek is köszönöm a játékot, képeket hozok holnap, ha lesz egy kis időm elkészíteni őket.

Csillu írta...

óóóó de kár:(
Az vigasztal, hogy nem erre tippeltem volna, hanem a Noisette-milkára, vagyis a mogyorókrémre...nyami...ilyen szapppant nem készítenél kérésre?:D

Kryx írta...

Nem mondod, hogy eltaláltam????? :):) Annyiból sajnálom, hogy szívesen olvasgattam volna, hogy segítesz kitalálni! :)
Nekem is a kedvencem és láttam, hogy van már mentás, mentolosod, azért tippeltem erre. :)

Ena írta...

Én is imádom az After eight-et. Gratulálok Kryx. Remélem lesz még ilyn játék mert én sajnos későn vettem észre.

A.C.E írta...

Kryx, akkor meg duplán megérdemled az ajándékod, mert a logikát is bevetetted a megfejtéshez, még egyszer gratulálok!

Névtelen írta...

Eszti ezt egyszer már elárultad, az egyik írásodban:). Lemaradtam róla ajaja....Rendszeres olvasók előnyben:)

A.C.E írta...

Fruzska, nem is tudtam róla, hol írtam ? Hát lehet, hogy vissza kellene fognom magam, mert már nagyon sok mindent elárultam magamról. Hogy vannak a lánykáid? Használt valamit a szappanom?
Puszi

A.C.E írta...

Kedves Ena, már 10 fajtával ezelőtt is leakartam állni a fajtabővítéssel, mert már lassan kiszorulok a szappankonyhámból! :) A mentát is tulajdonképpen ajánlotta valaki és mivel nagyon passzol, mind a szappanjaim természetes mivoltjához, mind a nyárhoz, hát kissé felturbózva elkészítettem a mentás szappanomat. Mogyorókrémest valószínű nem fogok készíteni, mert az az ízlelőbimbóinknk nagyobb élményt nyújt, mint a bőrünknek! :)

Szera írta...

Gratulálok a nyertesnek! Meg neked is, hogy ilyen kényeztető finomsággal rukkolsz elő! :)

Lente Julcsi írta...

Épp egy hete ,hogy először ettem ezt az After bigyót,az lett volna furi,ha kitalálom :)Amúgy tényleg finom.
És különben sem létezhet olyan szappanod,amit én ne szeretnék!Én egy Eszter szappan fun vagyok,vagy mi.(Remélem jól,- és jót írtam)Valamelyik előző életemben tudtam angolul,ha jól emlékszem.

Névtelen írta...

Eszti nagyon szépen javul és imádja magát szappanozni:). Küldök majd képet a bőröcskéje változásáról:) Puszi.Jaj még egy kérdésem lenne, van egy tojó tyukikám, olyan aranyosan beszélget úgy mélyről jön, mint régen a sárga macimnak, amit ha fejre állítottál brummantott egyet a háta. Emlékszel még az ilyen hangra? Kéne neki egy mestermékenyített tojás, egész nap csücsülne rajta. Szerinted érdemes lenne körbekérdezzek?

Katuska írta...

Eltünt a hozzászólásom,de akkor is megosztom!Gratula Kryx!.....engem isírigyeljetek:ezért dupla adag mentás csokifagyit vágok be ma munka után!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A.C.E írta...

Fruzska, attól függ, hogy mióta hallod ezt a hangot, mert sajnos ha több, mint két napja , nem biztos, hogy nem száll le róla 21 nap után. Persze, ha addigra hallja a pipillét a tojásban és jó "anya" képes 26 napig is ülni! Az én 2-szer keltő tyúkomnak 4 új pipilléje van, majd rakok fel képet róluk, annyira édesek, van köztük egy kis szürke is!

A.C.E írta...

Házisárkány! Látod, látod, akkor el tudod képzelni milyen erős hűtőmágnes az én szappankonyhám, mikor ilyen szappanokat készítek! :) Köszi Szera!! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...