2009. július 25., szombat

Kánikula? Mentol, zöld tea és citromfű!



Hú, nem tudom Ti hogy vagytok vele, idén lesz mit elraktároznom télire! A kánikuláért nem vagyok oda, igaz jobban elviselem, mint a hideget. Mivel sajnos idén sem sikerült kecskéim felügyeletét megoldanom, nem megyek nyaralni, úgy hogy kénytelen vagyok vízpart nélkül átvészelni a hőséget. Ami a leginkább segít ebben, a napi többszöri zuhany, de ha már szappan készítéssel foglalkozom, nem mindegy, hogy milyen szappant viszek ilyenkor a zuhanyfülkébe! :) Tehát felvéve a kesztyűt, amit a kánikula vágott az arcomba, megalkottam egy igazán hűsítő szappant. Legfontosabb kelléke ennek a hűsítésnek a menta! Szeretem ezt a növényt, imádom az illatát. Ebbe a szappanomba borsmenta levelet és fodormenta illóolajat tettem, némi citromfűvel társaságában. Zöld tea kivonat gazdagítja még, ami szintén segít a bőr hűtésében, egyes tanulmányok szerint UV blokkoló, fényvédő tulajdonsággal bír és azt hiszem ez mindannyiunk számára nagyon előnyös mostanság! Ugyanakkor gyulladás csökkentő, antioxidáns hatása miatt nagyon jó a rosacea bizonyos fajtáira.



Hát megint csak azt kell mondanom, hogy már igazán feltalálhatnák az illatok továbbítására alkalmas számítógépet, ez az illat igazán jól jönne azt hiszem Nektek is ebben a hőségben!


Azt hiszem ezt a szappanomat a férfiak is szeretni fogják, hisz borotva szappanként is megállja a helyét! :)

8 megjegyzés:

Zsófi írta...

Juj, ez fantasztikus! Húúú, ebbe most nagyon beleszaglásznék:) Hogy állsz a tervvel?:P

A.C.E írta...

Szia Tappos!

Szerintem az anyaga már meg van a Te ajándék szappanodnak. Ez a fent leírt szappananyag szerintem tökéletes a férfiak számára, persze jó lenne tudni, hogy a megajándékozott szereti-e a mentolos illatot! Ha igen, szerintem tökéletes ajándék lenne borotva szappanként ezzel a borotva szappan tartóval http://www.zoldbolt.hu/termek/muhle-borotvaszappan-tarto-bukkfa vagy esetleg ezek közül a kiegészítők közül valamelyikkel!
http://www.ecsetbolt.hu/termek.php?cikk=view&sr=16&mi=43&meddig=20&gy1=25&keres= Na mit szólsz?
Ha nem tetszik az ötlet szólj, akkor gondolkodom még!

Monika írta...

Eszter!!!!Eltaláltad,amire vágytam a napokban!:) Össze is állítottam a rendelésemet feléd,de mivel jövő héten nem leszek itthon,így majd utána küldöm el.Legalább már abban benne lesz ez a fincsi hűsítő szappan!
Rájöttem :))),hogy mennyire kényelmes és kézreállók a kerek szappankáid.Annyira szeretem őket!!!!!

A.C.E írta...

Szia Mammka!
De jó, szeretem, ha találkoznak a "szappan vágyaink" ! :) Csak nem nyaralni mész? Ha igen, akkor kívánom, hogy érezdd jól magad és pihend ki magad, hogy frissült erővel és lélekkel jöjj vissza hozzánk!

Puszi

Névtelen írta...

csatlakozom Mammkához, nagyon szeretem a kis kerekeket :)

Monika írta...

Félig nyaralni megyek,templomos táborba. Ez azért nem nyaralás,de kikapcsolódás és leki felüdülés.
Köszönöm a jókívánságaidat! UTÁLOK összepakolni!!!!!:)
Utána jön a lánykám mandulaműtéte.:(

A.C.E írta...

Kedves Tappos!

Ha sikerül holnapra lesz még egy ajándék szappan ajánlatom! :) Lehet, hogy az lesz a nyeő! Jújj, csak sikerüljön!!!

verus írta...

Hú, ez nagyon jónak tűnik, jó is lenne most egy kis hűsítés:) És hidd el, az "illatközvetítő" számítógép nélkül is biztos vagyok benne, hogy csodás! Szerintem a többiek is!)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...