2012. április 13., péntek

Blog játék!





Gondoltam játszunk egyet. :) Remélem örültök neki és játszotok velem! 


Eszter toto:

1. Hány százalékban tartalmaznak kecsketejet a szappanjaim:
     1. 30%
     2. 25%

2. Milyen vajat tartalmaznak testvajaim:
    1. Shea
    2. Ghí

3. Melyik arcpakolásom származik Indiából:
    1. Ubtan
    2. Spirulinás

4. Milyen sót teszek a Holt-tengeri kívül a fürdősóimba:
    1. Epsom só
    2. Himalája só

5. Hogy hangzik a szlogenem:
   1. „Természetes testápolás”
   2. „Egy szappanbuboréknyi természet”

Kérem adjátok meg a kérdésekre adott válaszok számát szép sorban és írjátok meg nekem emailbe „Toto” tárggyal az eszterszappan@gmail. com címre. Köszönöm!

A játék lezárása: 2012. 04.23.

A játékot a Facebookon is meghirdetem, így itt és ott is lesz nyertesem.

A játék nyertesét azok közül fogom kisorsolni, akik mind az öt kérdésre jó választ adtak és kérek egy megosztást is.

A játék nyereménye:

2 db. kecsketejszappan /a nyertes választhatja ki/
1 db. arcpakolás /ezt is a nyertes választhatja ki/
1 db. hajöblítő /mondanom sem kell, ezt is a nyertes választhatja ki J/

Sok sikert! :)

5 megjegyzés:

Monika írta...

Játszom,játszom,mert szeretem a termékeidet nagyon!Most mosakodtam a szappanoddal.:)
És örülök,hogy újra olvashatlak!!!!
FB.-ra nem megyek, nem a kedvencem...
email megy...:)

Cimbilimbi írta...

Köszönöm a játékot, küldtem a tippeket :)

Andulka írta...

Jövök én is, a válaszokat elküldtem, a blogomon hamarosan hirdetem! Használtam/használom a szappankáidat, nagyon örülnék a nyereménynek! :-)

Ciripbogár írta...

köszönöm a játékot, küldöm a válaszokat!

Adryenn írta...

szia!

Elküldtem a válaszokat és megosztottam a játékot a facebook-on is :)
Remélem én leszek a szerencsés :)
Nagyon szívesen kipróbálnám a termékeket :)

Köszi a játékot!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...